• Van een onverwacht telefoontje naar een nieuwe website binnen enkele dagen. Dat is wat we het liefste doen

Wat we het liefste doen

Van een onverwacht telefoontje naar een nieuwe website binnen enkele dagen... Daarmee blijven we onze klanten verbazen. Niet altijd is er zo'n haast, maar het gebeurt wel dat een Joomla site gehackt is, wordpress niet meer doet wat je verwacht of er een probleem in de hosting is. Dan wil je zo snel mogelijk verder. Daarbij helpen, maakt ons blij. Net als meedenken met een stichting of ZZP’er om te komen tot een website die laat zien voor wie je er bent en wat je te bieden hebt.

Problemen met hosting, de vorige website, beveiliging van joomla of hoe werkt dat nou: Wordpress. Mensen bellen ons over van alles. En vaak met de vraag: hoe vernieuwen we zonder opnieuw te beginnen? Onze klanten willen graag verder zonder opnieuw te beginnen. Daar helpen we graag bij.

Niet tevreden over een bestaande website? Dan kan, bijvoorbeeld over:

  • de vorm is niet van deze tijd
  • de site nodigt niet uit om te reageren
  • Google vindt je wel, maar plaatst je niet op de eerste pagina
  • het beheer is te ingewikkeld
  • de website is mobiel niet lekker leesbaar
  • de webbouwer is er mee gestopt
  • geen SSL

er zijn problemen met de techniek (Joomla gehackt, hostingproblemen, email werkt niet)
Wij kijken altijd eerst naar wat er van de bestaande website wél goed is.


Vernieuwen door het goede te behouden.
Dat is de kern van een upgrade met Snelsite. Om een voorbeeld te noemen: als we techniek en vorm vernieuwen, dan bieden we aan om de inhoud van de bestaande website over te zetten. Handig als het beter is om bij te werken in plaats van helemaal opnieuw te beginnen.